2011 02 02

just nu sitter jag hemma hos katrin väntar på att hon ska duscha klart efter det ska vi åka hem till mig för att käka sedan åka till bowlinghallen för att träna :),
idag så var vi i metodköket vi panerade fisk (torsk) oxå gjorde vi spenat stuvning som skulle ner till resturangen :), efter det så gjorde vi muffins haha jag och elin, men om dom vart så goda var ju en annan femma xD aja sedan käkade vi lunch jag hackade upp en sallad :), så vart det fisk spenatstuvning och potatis:P efter det så gick vi ner till stan för att köpa serveringskläder :), jag hittade en kjol och skjorta skjortat var jätte fin men jag kjolen tyckte jag mindre om.. aja nu kommer katrin så ska väl sluta blogga :),aja
PussPussPeace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0