2011 02 04

hej bloggen
just nu sitter jag här har precis vaknat :), skönt som fan somnade kvart över 10 igår :), jag var så himla trött hah, men iaf idag ska jag städa rummet plugga lite matte och sedan vet jag inte va jag hittar på :), aja, igår iaf så slutade jag klockan 4 åkte hem sedan åkte jag och mamma och köpte lite gotti, så gick jag till nick där käkade vi tacos muummmms :), efter det satte vi oss i soffan och kollade på iren huss :) käkade lite chips och godis, sedan kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem då pluggade jag liite mattte sedan så orkade jag inte vara vaken längre för då höll jag på att somna i soffan ojoj, sedan gick jag upp och la mig..

PusspussPeace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0