2011 02 06

jag vill bara säga att jag kommer inte blogga lika mycket nu som jag gjort med tanke på att jag inte kommer ha någon datorn ifrån morgondagen :(, men iaf jag kommer försöka så gott det går :),

iaf så här gick helgen till;
fredag; åkte jag hem till katrin låg och kollade på prisonbraek heller hur fan det stavas det var sämst iaf xD, sedan åkte vi bil med isaac.
Lördag; jag vaknade vid 11 åkte hem vid 12 för att träffa mor och far ett tag sedan åkte jag tillbaka till katrin vi gjorde oss klar sedan kom marita och hämtade oss då åkte vi på hockeyn vann med 4-2 :), skön seger :D. sedan åkte vi hem till katrin kollade på tv sedan gick jag och la mig vid 12
Söndag; vaknade vid 10 satt mig vid datron :), sedan kollade på tv, hjälpte kassandra med att gå ut med hundarna, tycker det är roligt för oscar lyssnar på mig så bra :), sedan åkte jag hem, fixade lite granna hemma käkade sedan gick jag till viikky då vi bara har sutte och spela kort och yatzy kollade på tv :), sedan kom pappa och hämtade mig så nu sitter jag hemma :),
ska snart gå och lägga mig :),

PussPussPeace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0