2011 01 24

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
just nu sitter jag på mitt rum precis komme hem från katrin:), riktigt skojj att träffa henne :), när jag kom in på hennes rum stod hon o kassandra och tog kort:), sedan knäppte vi på mig yey :), iaf idag så var jag på lektion på morgon sedan börja jag ta tag i om att jag ska byta skola till altinska :), det känns som att det går bra, men får jag inte byta vet jag inte riktigt hur jag gör med min skolgång! heltseriöst jag kommer få nått spel på hur lärarna betersig och hur dom lär ut, spec i köket då måste man ha teori! men jag har haft teori en gång :O, då fick vi lära oss att omvandla mått till olika andra mått. jaja världens teori! nej nej så får det inte gå till, ifall ni vill veta har jag RAMLAT 2 gånger idag :), jag är så jäätte duktig eller?
dagen har spenderats med viikky :), sedan åkte jag till gården och efter det som sakt till katrin, mamma kom och hämtade mig där så jag har nästan nyligen kommit hem :), nu ska jag lägga mig och vänta på att john blund kommer och låter mig sova i natt :), och att jag får vakna imorgon för imorgon ska jag till köket :), yey,
haha jag kanske inte skriver så roliga inlägg men vafan jag måste ju komma på nått att blogga om och jag vill inte vara lika överdriven som vissa andra ..... haha
aja PussPussPeace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0