2011 01 26

har precis kommit hem från bowlinghallen :), gick inte sådär jätte bra idag, men pappa köpte ett kort åt mig så nu kan jag åka och träna varje dag hur mycket jag vill :), glad jag vart när jag fick höra det eller, ojoj,
iag imorgon blir det en stressig dag, först skolan till 4 sedan övningskörskurs till jag vet inte, efter det ska jag skynda mig iväg till bowlinghallen för då har jag träning, efter träningen ska jag och pappa stanna kvar för att träna mer, sedan blir det hem och sova. herregud vad stressad jag kommer att vara imorgon. ojoj. plus att jag vet inte när jag ska på intervju på altinska.. shit, aja
nu ska jag lägga mig och läsa tills jag somnar
PussPussPeace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0