Det bästa som hänt mig <3

Förlåt mig katrin, men jag vet inte vad som händer allt blir bara så jävla konstigt.. du betyder mer än allt för mig det finns ingen som kommer kunna ta din plats ingen! för det finns ingen som är bättre än dig.
att du och jag vart vänner är så jävla underbart jag kommer aldrig glömma första dagen då jag följde med dig hem du lurade mig o grejjer, sa att dina hundar var 1 meter hög så när vi kom hem till dig och öppnade dörren så syndes dom knappt och vi skrattade och skrattade din mamma trodde att vi var fulla haha, sedan började vi vara med varrandra mer och mer tillslut vart vi bästa vänner var med varrandra heeelatiden dag och natt, hade jag kunna kommit ihåg sommar lovet att jag vare glad men det fanns ju en sak som gjorde att jag inte minns xD, men nu glider vi isär mer och mer jag vill inte att de ska hända. alla minnen jag har med dig är så jävla kung har aldrig haft så roligt som jag har med dig, och när vi åkte alfred o sjunger o skrattar och skämmer ut oss! men det har ju funnits tider vi bråkat oxå. vi kanske säger dumma saker men båda 2 vet att vi inte menar det! för det finns tamefan ingen som är bättre än dig, du är dig själv och du tar mig för den personen jag är, jag behöver inte låtsas vara någon annan när jag är med dig, det betyder verkligen så mycket!
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är det bästa jag har mitt vackra hjärta

2011-01-24 @ 02:29:43
URL: http://katyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0