sådär

Ja, då har jag fixat klart mig :), väntar bara på att mor ska komma hem så hon kan köra mig till hallen:), satsar på 15 serier idag :), eller aa om mina fingrar palla det vill säga haha.. ringfingret och tummen är helt pajj :P, men men så bilre om man tränar för mycket men jag var ju så jävla duktig jag i fredags spelade jag 12 serier alltså 3 timmar så då fick jag en blossa på ringfingret det man drar iväg klotet med hah, så på lördagen hade jag 2 matcher, och det gjorde så ont så ont men jag höll ut tyvärr förlorade vi en match meen vi vann även 1 det var ju roligt :)
så det blir väl att jag kommer hem vid 6 - 7 ikväll :), om inte jag tränar mer :), men aja ska gå ner och kolla på tv;n nu puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0